środa, 21 sierpnia 2013

Witajcie!

Tak, niebawem zacznie się rok szkolny więc postanowiłam założyć bloga aby nie nudzić się w weekendy ^ ^ To będzie blog z opowiadaniem kryminalnym. A więc może się przedstawię.

Mam na imię Weronika, urodziny obchodzę 27 maja. Idę teraz do 2 gimnazjum i mam 14 lat (urodziłam się w 1999). Uczę się nawet dobrze, mam łatwość do języków (Angielski i Niemiecki, uczę się też Włoskiego i Japońskiego choć co do ostatniego to wolno idzie), moim słabym punktem jest matematyka z której miałam 3 na koniec roku. Ale już koniec o szkole ;3 Moim ulubionym zwierzęciem domowym jest pies, a dzikim wilk polarny. Kocham też muzykę, słucham głównie heavy metalu i hard rocka. Uwielbiam rysować, głównie zwierzęta ale ludzie też się zdarzają. Założyłam sobie nawet deviantart *KLIK*
Zobaczymy co wyjdzie z tego bloga, a tymczasem spodziewajcie się nowej notki już dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz